2016-10-27
Відповідно до річного плану роботи школи та плану шкільної психологічної служби у жовтні цього року був проведений психолого-педагогічний консиліум у 5 класі.
Мета проведення: обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5 – го класу; визначення напрямків спільних дій адміністрації ї, вчителів та психолога з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.
Були визначені завдання:
1. Виявлення характеру і причин виникнення труднощів в процесі адаптації учнів 5-го класу.
2. Розробка конструктивних методів та прийомів для вирішення проблем адаптації.
3. Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-го класу.
4. Формування спільної роботи педколективу в період адаптації 5-го класу.
В роботі консиліуму взяли участь вчителі – предметними, що викладають в п’ятому класі, вчителі початкових класів, сестра медична, практичний психолог, педагог-організатор ,класний керівник 5 класу,адміністрація закладу.При визначенні ступеня задоволеності шкільними життям 5-ників було встановлено:
Середнє значення коефіцієнта задоволеності шкільним життя рівний 3,28. Це означає, що учні цілком задоволені шкільним життям , взаємини з вчителями та мікросоціальним кліматом класного колективу. А це означає,що класний колектив пройшов групову адаптацію до нових умов навчання у середній ланці.
Дослідження щодо визначення переважаючих інтересів учнів, як вияву спрямованості особистості показали,що у всіх учнів наявний інтерес саме до наук гуманітарного циклу та видів діяльності, що спрямовані на активізацію творчого потенціалу, це такі інтереси як: музичне мистецтво, рукоділля (майстрування), історія,фізична культура.
ДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В РАЗІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Агітбригада інспекторів руху 9класу "Я відповідальний за безпеку на дорозі!"
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |