На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягненьучнів першого класу в Новій українській школі», наказу МОН України від 27.08.2019 № 1154 Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягненьучнів другого класу», наказу МОН України від 16.09.2020 № 1146«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи», наказу МОН України від 21.08.2013р. № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисципліну системі загальної середньої освіти», керуючись розділом 3 Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 № 371, у 2020/2021 навчальному році у закладі продовжено роботу щодо упровадження компетентісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу.

Використовуючи індивідуальні, групові та фронтальні форми опитування, здійснено поточне оцінювання знань здобувачів освіти з предметів інваріантної та варіативної складового робочого навчального плану. На підставі результатів опанування здобувачів освіти матеріалу тем впродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних, контрольних, письмових робіт та навчальної активності учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, а на їх основі виставлено оцінки за ІІ семестр, здійснено річне оцінювання.

Врахована динаміка особистих навчальних досягнень здобувачів освіти з предметів упродовж семестру, року, важливість тем, тривалість їх вивчення, складність змісту, тощо. Згідно з річним планом роботи закладу освіти, з метою вивчення знань, умінь і навичок учнів та стану викладання предметів, в кінці 2020/2021 навчального року адміністрацією закладу було проведено аналіз навчальних досягнень здобувачів освіти.

Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів 1-го класу має формувальний характер, здійснюється вербально. Навчальні досягнення учнів 2-го класу підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання учнів 2-го класу також є вербальним. Для учнів третього класу застосовується формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне оцінювання), результати навчання учнів фіксуються у Свідоцтві досягнень на підставі результаті діагностичних робіт з урахуванням їх динаміки на користь учня. В цьому навчальному році 55 учнів були оцінені вербально.

Здобувачі освіти 4-11 класів (105 учнів) підлягали оцінюванню, 2 учнів (2%) мають високий рівень навчальних досягнень:

№ п/п

П.І. учня

Клас

1

Хижняк Ілона

4 клас

2

Овечко Анна

4 клас

Кількість учнів, які мають достатній рівень знань – 45 (43%), 58 учнів мають середній рівень навчальних досягнень, що становить 55%

Порівнюючи з показниками ІІ семестру та підсумками навчальних досягнень 2019/2020 навчальний рік, кількість учнів (139), що мали високий рівень навчальних досягнень – 1 (1%), оцінки достатнього рівня мали 59 учнів (53 %), 52 учнів навчалися на середньому рівні, що становить 46 %, учнів, що навчалися на початковому рівні не було. Ми бачимо, що порівнюючи з минулим роком, зросла кількість учнів, які навчаються на середньому рівні.

Відповідно до звітів класних керівників маємо наступний рейтинг рівня навчальних досягнень учнів по класах, який вказує, що найкращі показники за ІІ семестр та навчальний рік мають учні 5 класу (50 %) – Коцур З.В.., учні 9 класу (50%) – Лигун В.В., учні 11 класу (50%) – Лигун В.В.

Найнижчий показник у 6 класу (40%) – Литвин Л.В.., 10 класу(40%) – Мордух О.В.. Результати рівня навченості учнів наведені в таблиці :

Клас

Кіль-кість учнів у класі

Рівень / кількість учнів

Рівень навченості, %

Високий

%

Достат-ній

%

Серед-ній

%

Початко-вий

%

4

12

2

17

3

25

7

58

-

-

42

5

14

-

-

7

50

7

50

-

-

50

6

15

-

-

6

40

9

60

-

-

40

7

18

-

-

8

44

10

56

-

-

44

8

19

-

-

8

43

11

57

-

-

43

9

16

-

-

8

50

8

50

-

-

50

10

5

-

-

2

40

3

60

-

-

40

11

6

-

-

3

50

3

50

-

-

50

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, можна зробити висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти кращого рівня, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів.

Необхідно зазначити ряд суттєвих недоліків, виявлених моніторинговими спостереженнями (в порівнянні з результатами оцінювання 2019/2020 навчального року): зниження якості знань по всім класам; зниження кількості учнів, які мають високий та достатній рівні навчання; збільшення кількості учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень.

Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід освітнього процесу, відсутня система роботи зі слабовстигаючими здобувачами освіти й дітьми, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники, платформу " Єдина школа" під час дистанційного навчання .

Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень здобувачів освіти залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, самоосвіта і саморозвиток, але найголовнішою проблемою є дистанційне і змішане навчання в умовах ситуації, що склалася.


/Files/images/fotosemnar/Снимок5.PNG

Кiлькiсть переглядiв: 303

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930